>

Klikman a Digipro se mění na eD Profi

26. 4. 2018

eD system a. s. minulý týden představil síť prodejců IT a komunikační techniky s názvem eD Profi. Ta vznikla spojením české sítě Klikman a slovenské Digipro.

Společnost eD system tak sloučila pod jednu značku resellery v České republice i na Slovensku a vytvořila síť s téměř dvacetiletou tradicí a více než 260 prodejnami, které pokrývají především menší města ve všech koutech obou zemí.

 

Název eD Profi distributor zvolil účelově. „Prodejci, kteří pod touto značkou působí, jsou opravdovými profíky. V oboru IT a komunikační techniky se často pohybují i desítky let a svým zákazníkům nabízí letité znalosti a zkušenosti,“ uvádí Daniel Vondráček, marketingový ředitel eD system. Jak dodává, s pronikáním technologií do našich domácností se stává profesionální poradenství v této oblasti klíčovým faktorem při nákupu IT produktů.

 

„Koncoví zákazníci si v dnešní době dovedou na internetu najít, ve kterém z e-shopů zakoupí notebook nebo monitor cenově nejvýhodněji, často ale selhávají při výběru potřebného vybavení,“ vysvětluje Petr Slouka, výkonný ředitel eD system. Právě v takových případech jim pomůže regionální partner kousek od jejich domova, ke kterému mohou přijít osobně do kamenné prodejny pro odbornou radu a rovnou si u něj daný produkt prohlédnout, vyzkoušet a koupit.

 

Síť resellerů eD Profi sdružuje samostatné právní subjekty a eD system, jako významný distributor, pro tuto síť zajišťuje marketingovou a prodejní podporu. „Pro prodejce například několikrát do roka pořádáme bezplatná školení a semináře nebo připravujeme katalog s akčními produkty, který roznášíme koncovým zákazníkům v okolí prodejen,“ uvádí Daniel Vondráček s tím, že zázemí distributora resellerům zajišťuje ceny, které jsou srovnatelné s cenami velkých e-shopů.

 

„Nemáme ambici provozovat další z řady e-shopů, který prodává IT zboží. Proto ani na nově spuštěném webu www.edprofi.cz e-shop nenajdete. Našim cílem je pomoci zákazníkům v regionech získat odborné poradenství v oblasti IT a nabídnout jim široké portfolio produktů za konkurenceschopné ceny,“ říká Petr Slouka.